Veelgestelde vragen
Hier vindt u de antwoorden op de meest voorkomende vragen
Waarom kan ik niet onmiddellijk betalen als ik iets bestel?
De prijzen van groenten en fruit variƫren dagdagelijks. Aangezien wij ieder dag verse producten aanbieden, is het voor ons dus onmogelijk om op voorhand de prijzen met jullie mee te delen.
Heb ik recht op de promoties die op de website vermeld staan op de dag dat ik een bestelling plaats?
Ook promoties veranderen dagelijks. Zo kan het zeker en vast gebeuren dat wij aan het begin van de dag een welbepaalde promotie aankondigen en dat vervolgens het product, omwille van het succes, in de namiddag reeds volledig is uitverkocht. Aangezien bestellingen een aantal dagen van tevoren geplaatst kunnen worden, kunnen wij jullie dus niet garanderen dat de promotie op de dag van je bestelling, een aantal dagen later nog steeds in voorraad is. Anderzijds kunnen jullie dan wel weer genieten van de promoties die jullie op de dag van afhaling worden aangeboden! Om een voorbeeld te noemen: je bestelde enkele dagen geleden een krop sla die niet in promotie stond. Op de dag van afhaling is dit echter wel het geval. Dan kan jij genieten van je voordeel!
Hoe komt het dat een product soms eens niet in voorraad is, ook al had ik het op voorhand besteld?
Aangezien fruit en groenten seizoensgebonden producten zijn, kunnen wij niet altijd voor de volle 100 procent voorspellen wat die dag verkocht zal worden. Wij kopen dagvers aan en doen ons best om jullie zoveel mogelijk te voorzien van wat jullie wensen!